Formulář pro objednání servisu

    Informace o Vás:

    Jméno*

    Příjmení*

    Ulice a číslo popisné*

    Město*

    PSČ*

    Váš e-mail*

    Váš telefon*

    Firma (nepovinné)


    DIČ

    Informace o zařízení:

    Typ zařízení - vyberte ze seznamu

    Název/model zařízení

    Sériové číslo*

    Přiložit doklad o koupi
    (max. 7 MB, povolené formáty .jpg.png.pdf.odt.docx)

    Přiložit fotografii nebo dokument popisující závadu
    (max. 7 MB, povolené formáty .jpg.png.pdf.odt.docx)

    Požadavek na servis:

    Typ servisu*
    ZáručníPozáruční

    Požaduji servis*
    V servisním střediskuVčetně odvozu zařízeníV místě instalace zařízení

    Popište závadu nebo jiný servisní požadavek*

    Políčka označené symbolem * jsou povinná.

    Lenovo servis online

    Počítače a notebooky Lenovo jsou právem označovány jako nejlépe navržené PC s velmi nízkým počtem reklamací. Nedílnou součástí kvalitního výrobku je i stejně dobrý servis. Proto přicházíme se službou, která maximálně zkrátí dobu opravy těchto strojů a Vám ušetříme drahocenný čas a peníze. Tato služba se prozatím nevztahuje na počítače a notebooky řady Idea.

    Na jaké zařízení se vztahuje?

    Veškeré PC a notebooky Lenovo ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer. Dále pak řada Lenovo SMB a veškeré Lenovo příslušenství a monitory (u těchto zařízení neplatí přeprava zdarma). Je možné dále pozáručně objednávat díly na veškeré notebooky, počítače, tablety a servery Lenovo.

    Záruční servis na zařízení Lenovo řady Idea neřeší naše servisní středisko ani žádné jiné v ČR, objednání servisu probíhá výhradně přes telefonní číslo 800 702 703 v pracovní dny od 9:00-18:00.

    Pozáruční servis zařízení Lenovo Idea řeší naše středisko.

    Záruční ani pozáruční servis na telefony Lenovo SmartPhone neřeší naše servisní středisko. Objednání servisu probíhá přes telefonní linku 312 560 560 nebo přes emailovou adresu info.cz@bertelsmann.de v pracovní dobu od 9 do 17 hod.

    U pozáručního servisu je cena diagnostiky 590,- Kč bez DPH, v případě realizace opravy se tato částka neúčtuje.

    Proč servisovat u nás?

    – reakční doba obvykle 2 hodiny (v pracovní dobu)
    – přeprava zdarma
    – minimální doba čekání
    – pozáruční servis
    – největší sklad náhradních dílů Lenovo v ČR

    Co dál po objednání servisu online?

    Po objednání servisu Vám přijde potvrzení o přijetí objednávky a budete kontaktováni jedním z našich operátorů, který s Vámi dohodne další podrobnosti. V případě volby servisu s odvozem je potřeba předat zboží k dopravě v originálním obalu nebo je nutné zařízení pečlivě zabalit. Neručíme za přepravu zařízení a nemůžeme uznat záruku, pokud dojde k mechanickému poškození zařízení při přepravě, které nebylo dostatečně zabalené. Přeprava je zdarma pouze v případě záruční opravy a vztahuje se pouze na PC, notebooky, servery. V ostatních případech se servis řídí dle obchodních podmínek Lenovoshop.cz – společnosti M Computers s.r.o..

    Službu provozuje:

    M Computers, s.r.o.,
    Úlehlova 3100/10, Brno-Líšeň, PSČ: 62800
    IČ: 26042029, DIČ: CZ26042029

    Kontaktní údaje

    Tel: +420 571 895 290  (operátor)
    E-mail: info@lenovo-servis.cz
    Web: www.lenovo-servis.cz
    Provozní doba: Po – Pá  9.00 – 17.00

    Pobočky:

    Lenovo Zlín, Svat. Čecha 647, Zlín 76001
    Lenovo Brno, Úlehlova 3100/10, Brno 62800
    Web: www.mcomputers.cz