
Klíčové výhody
Náklady
Úspora nákladů na provoz vlastního IT oddělení a školení zaměstnanců
Jasně vymezené náklady na provoz IT
Čas
Permanentní IT podpora (Helpdesk 24×7)
Vysoká dostupnost IT služeb
Rychlé zásahy s využitím vzdálené správy
Know-how
Tým špičkových odborníků pro různé oblasti
Odborné poradenství a vedení projektů
Využívání nejmodernějších technologií
Díky mnohaletým zkušenostem se správou IT v prostředí velkých i menších organizací dokážeme nabídnout kvalifikované a komplexní služby pro široké spektrum zákazníků. Nechte se přesvědčit, že naše správa Vás bude bavit!
Služby nabízené v rámci outsourcingu
Pronájem výpočetních systémů a software
Nabízíme pronájem počítačů, notebooků, serverů, sítí, operačních systémů, databází, informačních systémů, groupware ad., služby ASP aj.
HW servis
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis, servis na vyžádání, preventivní servis a údržbu (profylaxe) a incidenční servis
SW podpora
Nabízíme instalace, implementace, konzultace, vzdálenou správu, údržbu a update sw OG i třetích stran, dohled nad zabezpečením a zálohováním, předcházení incidentům i jejich řešení
Optimalizace IT včetně bezpečnosti
Provádíme analýzy obchodních a IT procesů, návrh konsolidace infrastruktury, systémů a prostředí pro podporu procesů, realizace doporučení a průběžné konzultace a revize doporučení s ohledem na vývoj firmy a technologií. Dále také řešíme vypracování bezpečnostních politik pro lidi, systémy i data, jejich implementace, údržba a kontrola
Datový sklad
Pro zákazníky máme připravený k pronájmu vysoce dostupný zabezpečený a zálohovaný prostor pro data, zálohy apod.
Vysoká dostupnost a Disaster Recovery
Realizujeme analýzu hrozeb a jejich dopadů, analýzu stávajících možností obnovy, návrh a realizaci politiky vysoké dostupnosti – eliminace hrozeb, návrh řešení krizových situací, kontrola dodržování stanovených politik, podpora při řešení krizí a zajištění kontinuity firemních procesů (Business Continuity)