ASISTENTKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE ZLÍN
Do zlínské pobočky hledáme asistentku, která bude mít na starost zejména komunikaci se zákazníky na showroomu i v rámci telefonické komunikace. Vaším úkolem bude i zadávání faktur do systému, vystavování faktur a zpracovávání dalších podkladů pro hlavní účetní. Nová asistentka bude mít dále na starost chod showroomu, vč. přijímání a předávání servisů s podporou chodu celé pobočky. Součástí pracovní pozice je i pomoc při realizaci zakázek a další administrativní činnosti, jako je vedení evidence listin, skenování dokumentů nebo i kontrola plateb a zodpovědnost za pokladnu. Nevyhne se ani komunikaci s úřady nebo vyřizování pošty. Nástup možný ihned.
Proč se k nám přidat?
Co byste měli splňovat?
Je tato práce přímo pro vás?
Posílejte nám vaše životopisy spolu s motivačním dopisem.
Víte o někom, koho by tato pracovní pozice mohla zaujmout?
Sdílejte ji dál!
Neváhejte nás kontaktovat
Veronika Pantůčková
T: 515 538 139
M: 773 219 803
E: veronika.pantuckova@mcomputers.cz